بهترین زمان سفر به کیش و بازدید از جاذبه های آن

بهترین زمان سفر به کیش و بازدید از جاذبه های آن

جزیره زیبای کیش در خلیج همیشه فارس سال ها است که به عنوان یکی از محبوب ترین و جذابترین مقاصد گردشگری داخلی توانسته است تورهای بسیاری را به خود جذب کند. تورهای کیش با توجه به جاذبه های طبیعی، تاریخی و تفریحی متعددِ این نگینِ خلیج فارس معمولا از تنوع برنامه بسیار خوبی برخوردار هستند و بیشتر سلیقه های گردشگری را در سفر به جزیره کیش پوشش می دهند. از معروف ترین تفریحات کیش می توان به؛ پارک دلفین ها و باغ پرندگان، پاراسل و تیوب سواری، بانجی جامپینگ، جت اسکی، فلای برد، کیبل اسکی، غواصی، شبیه ساز پرواز و سافاری کیش اشاره کرد.

رزرو تور کیش در چه زمانی مناسب است؟

رزرو تور کیش در تمامی فصول سال انجام می شود اما در فصل تابستان و خردادماه، تور کیش ارزان به وفور درسایت های مختلف یافت می شود. دلیل این که قیمت تور کیش در این زمان ها کاهش می یابد گرم بودن هوا و رطوبت بالای جزیره کیش است. در این زمان تور کیش تخفیف خورده است.

تور کیش با این که در فصل تابستان متقاضی کمتری دارد اما برگزاری جشنواره ها و جنگ های شادی جزیره کیش باعث شده تا گردشگران تور کیش از تبریز و دیگر مبادی، تمایل بیشتری برای سفر از خود نشان دهند. لذا این که قیمت تور کیش ارزان نیز علت دیگری برای اشتیاق سفر به جزیره است.

بازدید از جاذبه های گردشگری جزیره کیش با تور کیش امکان پذیر است؟

عمده ترین فاکتور برای سفر به کیش جاذبه های گردشگری آن است. از این رو می توانید با رزرو تور کیش تخفیف خورده به جاذبه های دیدنی جزیره هم سری بزنید. در این جزیره چند هزارساله، جاذبه هایی همچون: بوستان آهوان، شهر زیر زمینی کاریز، کشتی یونانی، شهر هزارساله حریره، ساحل مرجانی و .. وجود دارند که گردشگران تور لحظه آخری کیش مشتاق دیدن آن ها می باشند.

شهر هزارساله حریره کیش به گفته باستان شناسان یکی از قدیمی ترین شهرهای متمدن در ایران بوده است. دلیل تمدن این شهر هزارساله وجود حمام، مسجد، آب انبار و ... می باشد. وقتی که داخل شهر حریره می شوید، به جذابیت این شهر پی خواهید برد.

شاید برای گردشگران تور کیش جذاب باشد که به 16 متر زیر زمین سفر کنند. بله تعجب نکنید شهر زیر زمینی کاریز کیش در عمق 16 متری زمین قرار دارد که در سقف این شهر، فسیل هایی 500 میلیون ساله از مرجان ها و لاک پشت ها وجود دارد.

ساحل مرجانی کیش یکی دیگر از جاذبه های طبیعی کیش است که با آلاچیق های زیبایی احاطه شده است. توصیه می کنیم آن دسته از عزیزانی که تور کیش از مشهد یا تور کیش از اصفهان را خریداری نموده اند، حتماً به این ساحل زیبا سر بزنند و غروب تماشایی آفتاب را به نظاره بنشینند.

دیدن آهوان گریزپا با چهره های معصوم، می تواند تور کیش ارزان شما را جذاب تر کند. بوستان آهوان کیش یک منطقه حفاظت شده است که حیوانات دیگری نظیر: گوزن، روباه، شامپانزه، شیر و .... نیز در آن ها مشاهده می شود. لازم به ذکر است مساحت این بوستان بالغ بر 2000 متر مربع می باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ پنج شنبه 28 فروردين 1399 ] [ 17:24 ] [ فردا تور ]
[ ]